INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
- Koszt udziału w Konferencji (bez noclegów), wynosi 600,00 zł i obejmuje m.in. posiłki (2 obiady + 2kolacje),materiały konferencyjne, rejs po wodach szczecinskiego węzła wodnego oraz druk jednego referatu w Materiałach Konferencyjnych lub w Zeszytach Naukowych Akademii Morskiej (po zakwalifikowaniu przez Komitet Naukowy) oraz w wersji elektronicznej. Warunkiem publikacji referatu jest
terminowe wniesienie opłaty konferencyjnej. Materiały konferencyjne będą recenzowane.
- Informacje dla Autorów referatów o formie redakcji tekstu dostępna jest na stronie
internetowej Konferencji http://wiet.am.szczecin.pl/inlandshipping.
- Opłaty za udział w Konferencji należy wpłacic do dnia 21.04.2006 r. na konto:
Akademia Morska
Bank PEKAO S.A. VII Oddział w Szczecinie
nr 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615
z dopiskiem "Konferencja INLAND SHIPPING"
- Pełne teksty referatów należy nadesłać do dnia 14.04.2006 r., Zgłoszenia udziału w
Konferencji i referaty powinny być kierowane na adres:
Zakład Żeglugi Sródlądowej
i Gospodarki Wodnej
Instytut Inżynierii Transportu
Akademii Morskiej w Szczecinie
ul. Ludowa 7/8, 71-700 Szczecin
tel. 091 424 41 60 / fax. 091 424 41 69
- Referaty mogą być napisane i wygłoszone w języku polskim lub angielskim.
- Konferencji towarzyszyć będzie prezentacja firm sponsorujących Konferencję.
SEKRETARZ ORGANIZACYJNY:
mgr Konrad Salmonowicz
Zakład Żeglugi Śródlądowej i Gospodarki Wodnej
Instytut Inżynierii Transportu
Akademii Morskiej w Szczecinie
ul. Ludowa 7/8 71-100 Szczecin
tel. 091 424 41 60, 091 424 41 69
fax. 091 424 41 69
e-mail:
inlandsh@am.szczecin.pl
http://wiet.am.szczecin.pl/inlandshipping/